Державний навчальний заклад

"Ананьївський професійний аграрний ліцей"

Електронний кабінет абітурієнта!

Субота, 08.05.2021

Вітаю Вас Гість
RSS

Головна | Про нас | Мій профіль | Вихід

Меню сайта
Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Травень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архив записей
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

     

    Я задоволена роботою колективу

    Доклади серця свого до навчання й вуха свої до розумних слів.

    Притчі Соломонові

     

    Інженерно-педагогічний колектив Ананьївського професійного аграрного ліцею – це мікромодель нашого суспільства. Коли ж він збирається разом, то тільки на перший погляд може здатися, що тут вирішуються буденні справи. Насправді, крім очевидних проблем, вирішуються такі, що мають внутрішнє, морально-етичне значення. Зокрема, вони час від часу здійснюють непростий вибір: яким бути – ретельним і слухняним чи відповідальним? І тут дійсно є над чим замислитись.

    Майстер виробничого навчання – ключова постать в ліцеї. Вони проводять виробниче навчання, організовують з учнями проходження виробничої практики на виробництві чи у сфері послуг та працевлаштування на перше робоче місце випускника. Цікаво проходять під керівництвом майстра конкурси професійної майстерності та тижні професії, змагання, в кінці кінців. Майстри зустрічають своїх вихованців вранці в ліцеї і проводжають їх після занять. Ось тут і виражається їхній внутрішній підхід до своєї справи. Хочу відзначити таких майстрів виробничого навчання, як Желєзняка В. Ф., Гордовського А. Б., Нікітіну Г. В., Сербіна В. І., Карягіну Т. С., Тищенко Т. В., Чернікова О. М., Площанську Н. В., Скоробреху В. П.

    Численні обласні конкурси та позакласні заходи, питання придбання підручників, обладнання кабінетів та ремонту приміщення, проблемні діти та проблемні батьки – не перелічити скільки турбот лягає на плечі інженерно-педагогічного колективу. Цей нелегкий тягар дуже часто супроводжується моїм суворим поглядом, чи то німою настановою, навіть з докором з моєї сторони:

    – Ви – майстер. Ви – повинні...

    – Ви – викладач. Ви – повинні...

    А ось зараз при завершенні навчального року бачу результати нашої спільної роботи і радію за успіхи дітей та дорослих.

    Пишаюсь переможцями обласних олімпіад – Матвієнко Марією, вона вже випускниця 2-ої групи КССК, неодноразово захищала честь ліцею і займала призові місця в області, першокурсницею Катериною Ганзюк, 16 група кухарів, яка в цьому році посіла третє місце з хімії в обласній олімпіаді. Доречно подякувати і викладачам: Попадик К. Д., Дамаскіній Т. В., Баровій Л. П.

    Кожній організації властива своя культура – клімат або атмосфера, що задають загальний тон взаємодії. Вона може бути офіційною, спокійною і урівноваженою або неформальною – гучною та стрімкою. Однак якою би вона не була, від цієї атмосфери не в останню чергу залежить моральний дух працівників і привабливість закладу для сторонніх. Дух роботи в команді нашого закладу доброзичливий, демократичний, я так вважаю і відчуваю, і це дає велику енергію, що передається кожному, а ще створені умови, які активізували професійно-пізнавальний пошук інженерно-педагогічного колективу та сприяють розвитку їхніх творчих сил, самостійності, нового стилю мислення. А допомагають мені у цьому заступники Бевз С. О., Поліщук  Т. М., старший майстер Приймак В. М., головний бухгалтер Адамович О. В., завідуюча гуртожитком Усенко Л. А., фельдшер Іванова О. А., шеф-кухар Дігтяр Г. В. і я їм дуже вдячна.

    Саме бажання рухатись вперед показав результат атестації інженерно-педагогічних працівників, яка відбулась у березні поточного року. 14 викладачів та майстрів виробничого навчання успішно підтвердили раніше присвоєні кваліфікаційні категорії.

    Я задоволена роботою колективу у 2011-2012 н. р. і хочу сказати батькам наших учнів, що той, хто працює в професійному ліцеї, люблять їхніх дітей такими, якими вони є, а не за досягненням, допомагають їм будувати плани на майбутнє та приймати рішення, покращувати результати їхньої роботи, ніколи не кажуть, що той чи інший учень гірший, вчать мислити та вирішувати проблеми самостійно, розвивають позитивне сприйняття їхніх здібностей не відмахуюся від невдач дітей, а ще заохочують у кожному учневі максимальну незалежність від дорослих.

    Є у мене що сказати і про добрі справи учнів та батьків нашого ліцею.

    Це в першу чергу робота учнівського самоврядування на чолі з дуже відповідальною Баковою Вірою, членів ради гуртожитку, яким потрібно було самостійно, по-дорослому хазяйнувати  своїх кімнатах, і щоб не було нам соромно за них, коли навідувались до нас гості або перевірка дотримання морально-етичних чи санітарно-гігієнічних норм.

    Батьки теж не байдужі до життя  та навчання в ліцеї, це вони допомогли покращити матеріальну базу майстерень та лабораторій, відремонтувати навчальні кабінети та окремі приміщення будівель.

    Не забула я і про вас, випускники 2012 р., адже попереду у вас іспити, захист дипломних робіт та перше робоче місце. Ви професії навчались три роки, а щоб були людиною, потрібно навчатись все життя.

    „Життя – це складне, тяжке ремесло і треба докласти багато зусиль для того, щоб навчитися жити”, – так писав російський письменник Л. Толстой.

    Даруйте людям радість і радійте життю, робіть добро і не чекайте віддачі. Пам’ятайте, що все повертається як бумеранг:

    Добро – добром,

    Зло – злом.

    Бажаю, щоб на вашому шляху побільше було гарних, добрих, чуйних людей, які допоможуть вам набути досвід і в роботі, і в житті. Хай здійсняться ваші мрії! Хай щастить усім!

     

    Copyright AnPAL © 2021
    Безкоштовний хостинг uCoz