Державний навчальний заклад

"Ананьївський професійний аграрний ліцей"

Електронний кабінет абітурієнта!

Четвер, 06.05.2021

Вітаю Вас Гість
RSS

Головна | Каталог статей | Мій профіль | Вихід

Меню сайта
Категории раздела
Новини [184]
Вход на сайт
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Главная » Статьи » Новини

    Місячник методичної комісії природничо-математичних дисциплін, інформатики та галузевої економіки

    Місячник методичної комісії природничо-математичних  дисциплін, інформатики та галузевої економіки

    Закінчив роботу місячник методичної комісії природничо-математичних  дисциплін, інформатики та галузевої економіки.

    За цей місяць було проведено: відкриті уроки, виставки, майстер-класи, презентації з предметів, діафільми, цікаві позаурочні заходи, демонструвалися навчальні відеофільми.

    В наш час навчання має бути пристосоване до індивідуальних потреб різних учнів. Це вимагає від викладачів різноманітних підходів у навчанні. Від уроків, де в центрі уваги знаходиться викладач, слід переходити до уроків, де учні самі доходять висновків з допомогою викладача.

    Три головні дисципліни – наука про те, як навчатися, наука про мислення, а також наука, «як стати самостійним і успішним менеджером власного майбутнього». Цього навчають не на окремих уроках, ці знання вплетені до всіх предметів. І це є головною рисою всіх заходів місячнику методичної комісії. Тому девізом наших заходів є:

     

    «Надайте кожному право вибирати…»
    Г.Драйден, Дж.Вос

     

    Розпочала роботу місячника викладач хімії та біології Дамаскіна Т.В. яка провела відкритий урок з хімії на тему: «Алюміній, його сполуки» з учнями 88 групи електромонтерів.

    На уроці було використано технології особистісно-орієнтованого, проблемного, розвивального, інтерактивного навчання, проектні та  інформаційні технології.

    Доцільними були такі форми роботи учнів, як індивідуальна, фронтальна, кооперативно-групова, робота в парах, творчі пізнавальні завдання, робота з підручником, мініпроекти, хімічний експеримент, слайди, тести (тестова програма My Test)

    Розпочався урок із загадки про Алюміній, далі учнівська  презентація: «Історичні вісті про відкриття Алюмінію», яку підготував Семера Дмитро. Цікавим був матеріал з використання Алюмінію та його сполук, про застосування яких у своєї професії, а саме на виробничому навчанні,  розповідали Латій Вадим, Синюк Михайло та Мачко Юрій.

    Вперше учні познайомилися  з ППЗ «Віртуальна лабораторія», а при закріпленні навчального матеріалу  працювали на комп’ютерах, де, використовуючи програму My Test, розв’язували тести. В кінці уроку учні написали есе на тему: «Що їм сподобалося на уроці, а що ні?». У листах були серйозні роздуми та побажання. Урок усім сподобався!

     

          

     

    Викладач хімії Дамаскіна Тамара Василівна разом з гуртківцями провела позаурочний захід: «У гостях у королеви хімії», де було показано  традиційний спосіб демонстрації дослідів.

    Захід пройшов під гаслом слів М.В. Ломоносова: «Широко простягає хімія руки свої у справи людські»

    Лунали пісні про чудову науку хімію, любов до неї. На питання вікторини відповідали глядачі. Усім було цікаво та весело.

     

    Презентація роботи хімічного гуртка «Юний хімік».

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Учні 1 групи кухар; пекар Максименко М. та Гурзу Р. продемонстрували цікаві досліди:
    «Проявлення тайнопису», «Кольорові вогні», «Негорюча хусточка», «Зірковий дощ», «Вулкан» та інші.

    А головне з дослідами, це безпека життєдіяльності!

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Учні 20 групи кухарів: Осадчий Дмитро та Алешкевич Костянтин зробили презентацію про залізо і продемонструвіали її на великій перерві у коридорі навчального корпусу.

     

     

    Презентацію прийшли подивитися багато учнів.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Викладач геаграфіїї Карягін Дмитро Ігорович з учнями гуртка, до якого входять Алешкевич К, Осадчий Д., Заболотна Н., Шахрай Т. , підготували  презентацію: «Подорож по заповідним місцям Одеської області», де показали різноманітний світ флори та фауни, зокрема Ананьївського району.

     

     

    Цікавим був фільм про Дунайський біосферний  Заповідник, створений Указом Президента України в 1998 році на базі природного заповідника «Дунайські плавні»

     

     

    Учні гуртка «Юний Хімік» підготували виставку, де розмістили моделі молекул органічних речовин, зроблених своїми руками, а також реферати.  Викликали інтерес газети з кросвордами: їх можна було розв’язувати зараз же на виставці. Проявили активність учні 91 групи трактористів: Боргилевич Д, Ситник В, Мустяца Ю, Чуприна В, Кливенко А, Балімов Д, Шевченко Є. та інші.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Найцікавішою  була виставка геометричних фігур, зроблених у стилі  оригамі. Започаткувала цю роботу Антонюк Юлія Миколаївна зі своїми гуртківцями.

    «…щоб покращити вивчення геометрії я вирішила поєднати її з оригамі та привити інтерес учнів до науки за допомогою геометричного моделювання», – розповідає  Юлія Миколаївна.

    Розгляд геометричних форм у процесі складання моделі в техніці оригамі значно полегшує засвоєння математичних понять і властивостей фігур. Такий підхід оживляє і помітно полегшує освоєння абстрактних понять, спонукає до подальших досліджень, конструювання. Крім того, розумова діяльність поєднується з ручною роботою, відбувається розвиток окоміру, розвивається здатність усної передачі знань, та креслярські навички.

    Найбільш активними в процесі моделювання геометричних фігур були учні: Ступак В, Гонцова Ю, Осипенко О. – 3 група кравців; Цимбалюк Є, Григорашенко Б. – 3 група зварників.

    Мистецтво оригамі тісно пов’язане з математикою і може стати основою для її вивчення. Тому, поряд з можливістю вирішити багато освітніх завдань, оригамі просто радує душу і дозволяє учню відірватися від своїх навчальних проблем і насолодитися творчістю.

    Учні зробили своїми руками…

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Антонюк Юлія Миколаївна провела позаурочний захід з математики : «Я все знаю», який викликав інтерес не тільки у дітей, а  і  у дорослих.

    Захід включав чотири розділи: алгебра; тригонометрія; планіметрія; стереометрія.

    У кожному розділі були цікаві завдання, загадки, головоломки, задачі.

    Усім глядачам запам’ятався  практичний тур, мабуть тому, що самі приймали в ньому участь.

    На таких змаганнях учні розвивають логічне мислення, пізнавальні інтереси, інтелектуальні здібності, кмітливість. Одночасно вчаться відстоювати свої інтереси та інтереси колективу.

    Такі заходи виховують життєву та соціальну компетентність учнів, культуру спілкування.

    Відкритий урок з алгебри на тему: «Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу» провів Шибинський Сергій  Дмитрович з учнями 91 групи трактористів.

    Поєднання традиційних та інтерактивних методів, – пройшло червоною ниткою крізь увесь урок.

    Головною метою викладача було розширити кругозір учнів, розвивати математичну мову, логічне мислення, домогтися розуміння учнями основних понять теми.

    На уроці була цікава презентація, учні користувалися опорними конспектами, картками. Багато уваги викладач приділив індивідуальній роботі учнів.

    Сергій Дмитрович  виховує наполегливість, працьовитість, почуття відповідальності, культуру ведення записів як на дошці, так і в зошитах.

    Поєднання традиційних та інтерактивних методів:

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Урок математики викликав не аби який інтерес …

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Позаурочний захід, який провів Шибинський Сергій Дмитрович, «Математика в професії Кухар» зібрав багато учнів усіх груп кухарів: першокурсників, учнів другого та третього курсів.

    Епіграф до заходу:

    «Джерело і мета математики—в практиці»

    Академік С.Л.Соболев.

    «Проценти», «Дроби та співвідношення», «Геометричні фігури» – ось чим займалися усі відвідувачі заходу.

    Викладач застосував комп’ютер (презентації, де учні використовували дроби при нарізанні хліба), телевізор(відеофільм в лабораторії, де учні показали як їх професія пов’язана з геометрією та відеофільм , де викладач застосував  приклади  з генної інженерії.      

    Показати зв'язок математики з професією «Кухар» – головна мета викладача, якої він неодмінно  досяг.

    Сергій Дмитрович закінчив урок совами Л.М.Толстого:

    «Людина подібна до дробу: в знаменнику те, що вона про себе думає, а в чисельнику те , ким вона насправді є . Чим більший знаменник, тим менший дріб»

    Цей захід об’єднав учнів різних професій…

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Шаповаленко Ігор Олександрович з учнями 91 групи трактористів провів відкритий урок з фізики на тему "Суд над силою тертя".

     

    Метою уроку було узагальнити та систематизувати знання з теми «Сили в природі і техніці», навчитися використовувати одержані знання під час пояснень фізичних явищ та розв'язування задач, виконання практичних завдань.

    Виховний момент такого уроку полягав у залученні учнів до нових форм роботи і виховування вміння орієнтуватися у нестандартних ситуаціях, формувати науковий світогляд.

    Урок було проведено  в формі гри-театралізованої вистави. Під час уроку, на «Суді» було розглянуто природу тертя, виникнення сили тертя, за допомогою свідків зі сторони захисту та самих адвокатів було наведено всі позитивні сторони тертя. А прокурори з свідками зі   сторони обвинувачення довели до відома всі негативні сторони цього явища.

     

     

    В рамках проведення місячника до Дня космонавтики було проведено презентацію "Україна і космонавтика".

     

     

    До 110 річниці з дня народження О. Антонова та 70 річниці з часу заснування КБ "Антонов"  також було проведено презентацію та відбулася демонстрація фільму "Ім’я на фюзеляжі".

    Також в рамках проведення заходів до Дня космонавтики і авіації було проведено змагання конструкторів паперових літаків, в якому взяли участь не тільки учні нашого ліцею, а й викладачі.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Здавна увагу людей привертав космос. Планети Сонячної системи астрономи почали вивчати ще в середні століття, розглядаючи їх в примітивні телескопи. Але ретельну класифікацію, опис особливостей будови і руху небесних тіл стало можливо зробити тільки в 20 столітті.

    Про особливості планет земної групи, планет-гігантів та ще багато цікавого про планети сонячної системи учні дізналися з відео, яке продемонстрував викладач астрономії Бевз Сергій Олександрович .

    Категория: Новини | Добавил: Gromgold (10.06.2016)
    Просмотров: 722 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Copyright AnPAL © 2021
    Безкоштовний хостинг uCoz