Державний навчальний заклад

"Ананьївський професійний аграрний ліцей"

Електронний кабінет абітурієнта!

Субота, 08.05.2021

Вітаю Вас Гість
RSS

Головна | Каталог статей | Мій профіль | Вихід

Меню сайта
Категории раздела
Новини [184]
Вход на сайт
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Главная » Статьи » Новини

    Тижні природничо-математичних дисциплін
    Проведення предметних тижнів методичної комісії природничо-математичних дисциплін, галузевої економіки та інформаційних технологій»

    Відповідно до наказу «Про проведення у ДНЗ «Ананївський професійний аграрний ліцей» предметних тижнів методичної комісії природничо-математичних дисциплін, галузевої економіки та інформаційних технологій» з теми: «Інтенсифікація навчально-виховного процесу. Сучасний урок» в ліцеї було проведено предметні тижні математики, фізики, хімії, біології, екології та географії.

     

    З 13.03 по 17.03 традиційно пройшов Тиждень математики з теми: «Інтенсифікація навчально-виховного процесу. Сучасний урок».

    Метою проведення Тижня є розвинення в учнів інтересу до математики; підвищення рівня математичного розвитку; поглибити уявлення учнів про використання відомостей з математики в повсякденному житті; показати цінність математичних знань у професійній діяльності; виховувати самостійність мислення, волю, завзятість у досягненні мети, почуття відповідальності за свою роботу перед колективом.

    Відкриття тижня відбулося на загальноліцейній лінійці з доповіді «Математика на кожному кроці», де учні розповіли про важливість математичних знань в житті та професії, а викладач математики Антонюк Ю.М. оголосила про щоденні заходи.

     

     

    Починаючи з першого дня учні всіх груп прийняли участь у випуску стіннівок на тему:«Математика в моїй професії».

     

    Учні 91 групи Кливенко Артем та Мустяца Юрій на перервах провели усний журнал до Дня народження числа Пі, в якому розповіли про цікаві факти числа та про життя математиків України.

     

    Викладач математики Антонюк Ю.М. провела відкритий урок на тему: «Геометричні тіла» в 1 групі кухар;пекар. На уроці були використані технології особистісно-орієнтованого, проблемного, інтерактивного навчання, проектні технології.

    Для розвитку в учнів інтересу до математики, підвищити рівень математичних знань і розширити їх кругозір було проведено гру « Розгадай ребус», проведено виставку цікавих фактів з математики та робіт учнів гуртка «Геометричне оригамі».

    Учениця 1 гр. кухар; пекар Чернолуцька Наталя посіла перше місце у грі, а учень 89 гр. електромонтерів Черненко Вадим - друге місце.

    Обдаровані діти — майбутній цвіт нації, інтелектуальна еліта, гордість і честь України. Тому для розвитку мислення, вміння самостійно працювати, свободи висловлювання думки, багатства уяви, було проведено інтерактивний конкурс « Кенгуру», де прийняли участь учні різних груп. Чернолуцька Наталя та Козодуб Олена учениці 1гр та 2 гр кухар; пекар отримали відмінний результат.

     

     

    З 20.03.17. по 24.03.17. відбувся тиждень фізики та інформаційних технологій на тему "Інтенсифікація навчально-виховного процесу. Сучасний урок.", мета якого підвищити інтерес до вивчення предмету, збагатити кругозір та інтелект учнів додатковими знаннями.

    В рамках проведення тижня проведено позаурочний захід "Фізика в творчості Т. Г. Шевченка", в якому прийняли активну участь учні 1 та 2 груп кухарів; пекарів, 3 та 4 груп кравців, а також учні 89 групи електромонтерів.

     

     

     

    З 27.03.17 по 07.04.17. проходила декада з хімії, біології, екології та географії, яка була присвячена Всесвітньому дню водних ресурсів.

    Розпочалася декада з лінійки, де голова методичної комісії Дамаскіна Т.В. ознайомила усіх присутніх з заходами та запросила учнів прийняти активну участь у роботі декади.

    28 березня відбулася виставка рефератів, газет, малюнків, де учні розкрили цінність води для усього живого на Землі. Особливо активними були учні 1 групи кухар; пекар,2 кухар; пекар, 4 кравців, 3 кравців та інші.

     

     

    Учні 1 групи МСТУ проявили не аби-який інтерес до малюнків….

     

    У своїх рефератах учні описували проблеми, які існують щодо нераціонального використання води, ознайомили з проблемою зникнення малих річок України. Найцікавішими були реферати Непомящої Вікторії, Чорнолуцької Наталії, Кацюка Леоніда.

     

    29 березня відбулася презентація гурткової роботи у формі інтегрованого уроку на тему: «Вода - найдивовижніша речовина на Землі»

    Викладач хімії, біології, екології та викладач географії ознайомили присутніх з цілями уроку. Найголовніші з них - розвивати логічне мислення учнів на основі інтеграції знань з хімії, біології, екології, фізики та географії; розвивати міжпредметну та предметну компетенції учнів, виховувати дбайливе ставлення до води як найціннішого мінералу на Землі та екологічну культуру учнів, розширити , доповнити та узагальнити знання учнів про воду як найважливіший оксид, розкрити ії аномальні властивості.

    Було використано наочність: презентації, географічна мапа України, комп’ютер, телевізор, картини, відео, тестові завдання(програма My Test).

    Епіграфом до уроку стала східна народна мудрість "Там, де вода, там і життя!"

    Викладачі хімії, біології та екології разом з учнями обговорюють такі питання:

    1. Вода та народна мудрість;

    2. Кругообіг води у природі;

    3. Вода на Землі;

    4. Значення води.

    Викладач хімії, біології, екології Дамаскіна Тамара Василівна
    та викладач географії Карягін Дмитро Ігорович проводять інтегрований урок…

     

    Учні отримали завдання: опрацювати матеріал про воду, який розміщений на сайті ліцею.

    Проводиться рольова гра: інтелектуальний марафон. Учні об’єднані в групи: 1 - група хіміків, 2 - група біологів, 3 - група екологів, 4 - група географів. Вони заздалегідь отримали завдання, підготували проблемні питання, які будуть вирішувати між собою.

    Український народ здавна шанував воду. Уся повага до неї, усвідомлення її важливості вилилась у прикметах, піснях, картинах , прислів’ях та приказках. Кожна з груп підібрали прикмети, найцікавіші загадки, поради, прислів’я та приказки, розкрили цілющу дію води. На екрані телевізора демонструються картини І. Айвазовського.

    Далі учні презентували проекти під загальною назвою: «Вода - найцінніша речовина у світі»

    Учні розкривають фізичні, хімічні, аномальні властивості води.

     

    Міркують над вирішенням проблем стосовно стану водних ресурсів в Україні…
    Вирішують питання: як забруднюються річки; як очистити питну воду; значення води…

     

    Учні знайомляться з Правовою базою стосовно водних ресурсів: водним кодексом України та Законом України про Загально-державну програму розвитку водного господарства. Далі розв’язують тести та роблять висновки.

     

    31 березня – День відеофільмів про водні ресурси.

    03. 04. та 04.04.17 проводяться олімпіади з хімії, біології, екології та географії, де головне питання—це властивості та значення води.

    05.04.17. в бібліотеці відбулася презентація на тему: « Вода найцінніша речовина у світі»

     

    Викладач Карягін Д.І. показав учням гуртожитку цікаву презентацію.

     

    06 квітня в бібліотеці учні подивилися відеофільм та презентацію про Японію в зв’язку з роком Японії в Україні

     

    Учні 2 кухар;пекар розкрили десять чудес Японії.

     

    Підсумки роботи декади підвели на засіданні методичної комісії 07 квітня.

    Всі активні учасники були нагороджені подяками та грамотами

     

    Голова методичної комісії природничо-математичних дисциплін,
    галузевої економіки та інформаційних технологій - Дамаскіна Т.В.

     

     

    Категория: Новини | Добавил: Gromgold (10.05.2017)
    Просмотров: 716 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Copyright AnPAL © 2021
    Безкоштовний хостинг uCoz