Державний навчальний заклад

"Ананьївський професійний аграрний ліцей"

Електронний кабінет абітурієнта!

Четвер, 06.05.2021

Вітаю Вас Гість
RSS

Головна | Каталог статей | Мій профіль | Вихід

Меню сайта
Категории раздела
Новини [184]
Вход на сайт
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Главная » Статьи » Новини

    Знання заради життя

    Головне - правильно визначитись з вибором

    Хочеш досягти своєї мети – запитуй
    ввічливіше про дорогу, з якої збився.
    В.Шекспір

    Щоб стати людиною ХХІ століття, сучасному учневі необхідно оволодіти не лише комп’ютерними навичками, а й навчитися збирати та аналізувати інформацію, синтезувати нові знання, ефективно співпрацювати з людьми різних культур. Знання заради знання – шлях у нікуди. Знання заради життя – ця теза має стати сьогодні домінуючою.

    Робота – основна частина нашого життя, тому кожній людині необхідно вирішити, яких змін вона хоче у своєму житті. Визначитись, чого вона прагне
    більше: грошей, слави, спілкування, творчості?

    Професію необхідно мати. Сьогоднішні школярі можуть обрати у сто разів більше професій, ніж, скажімо, століття тому. Адже за цей час з'явилася значна кількість абсолютно нових професій – сучасні нормативні професіографічні  документи нараховують їх близько 40 тисяч.

    Тобто, можливості вільного вибору професій кожним юнаком чи дівчиною дуже широкі. Проте сучасна молодь не володіє компетенцією свідомого вільного вибору. Така непідготовленість призводить до того, що молодь звужує для себе діапазон вибору професій, замінюючи цю можливість копіюванням поведінки інших, піддаючись впливу випадкових порад. Це таїть у собі небезпечні наслідки – від формування почуття безвідповідальності за результати своєї праці до спрямування активності на асоціальну поведінку.

    Проведене нами опитування свідчить, що більшість випускників шкіл обирають професію випадково, при цьому не можуть обґрунтовано мотивувати власний вибір.

    Для проведення успішної профорієнтації потрібно формувати в дітей уявлення, поняття та знання про ту чи іншу професію. Це розпочинається вже з першого класу. В основній школі (5 – 9 кл.) професійна просвіта спрямовується на вивчення найбільш поширених професій, їх класів та відділів, а також вимог до них. У старшій школі (10 – 11 кл.) детально вивчають професії, якими учні можуть оволодіти. Тому основна мета провадження професійної орієнтації в загальноосвітньому навчальному закладі – формування професійної спрямованості учнів, їх здатності свідомо обирати професію.

    Тож молодим хочу порадити – не тільки думайте, що хочеться чогось новенького, але й не соромтеся сказати собі: "Я хочу допомагати людям", "Я хочу зробити світ кращим і чистішим". Постійно ставте собі запитання: "як" і "чому"? І тоді картинка у вас буде реальною. Помилки сприймайте не як поразку, а як досвід, і продовжуйте будувати своє життя.

    Виховуючи своїх учнів власним прикладом, я повинна дати, насамперед, відповідь на запитання про сенс людського життя, причому не тільки учням, а й самій собі. Сенс життя – бути щасливою. Щастя – це вміння реалізовуватися в учнях, бо як сказав І. Драч: 

    "…Нема щасливішої долі, 
    Коли людина з твоїх рук,  учителю, 
    Іде у світ – на краплю світ людніє"

    Галина Медюк 
    директор ДНЗ "Ананьївський
    професійний 
    аграрний ліцей"

    Категория: Новини | Добавил: Gromgold (02.11.2015)
    Просмотров: 362 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Copyright AnPAL © 2021
    Безкоштовний хостинг uCoz